신청

세계로 나아가 글로벌 인재로 성장하여 양질의 일자리에서 일할 수 있도록 지원합니다.

사업내용 및 지원자 유의사항
본 공고와 관련한 채용과정, 당사자간 합의 및 근로계약사항, 취업관련 비자발급 여부 에 대해서는 한국산업인력공단이 책임지지 않음을 알려드리며, 현지국 노동법 및 공고상 근무조건 등을 면밀히 확인하시기 바랍니다. * 월드잡플러스 공지사항 게시판의 [공지] 말레이시아 릴리즈레터 관련 안내 사항도 확인해보시기 바랍니다. *
Centauri Services and Technology Sdn. Bhd.

[KOTRA] 말레이시아, Centauri Services and Technology(OKG), Senior Customer Service Agent (6명)

  • 대표자Kingston
  • 자본금 정보없음
  • 업종기타 사무지원 서비스업
  • 설립연도 2021년
  • 매출액 정보없음
  • 사원수 3,000 명
  • 주소(55188)
    Lingkaran TRX, Tun Razak Exchange, Kuala Lumpur.
    Suite 20.01 28.01, Level 28, Menara Exchange 106, Lingkaran TRX, Tun Razak Exchange, 55188 Kuala Lumpur,Suite 20.01 & 28.01, Level 28, Menara Exchange 106, Lingkaran TRX, Tun Razak Exchange, 55188 Kuala Lumpur
  • 홈페이지http://www.globalcentauri.com/about-us/

자격요건

  • 경력 무관
  • 학력전문대학 졸업 
  • 외국어 필수 영어(중) : 일상 대화 가능, 고객 응대 가능 수준

근무조건

  • 고용형태정규직
  • 근무지역말레이시아
  • 근무시간40 시간 / 5일
  • 급여(한화) 연봉 3,813 ~ 4,660 만원
  • 급여(외화) 연봉  108,000 ~  132,000 (MYR)

접수기간

  • D-13
  • 시작일2025-08-26
  • 마감일2025-09-30
주요업무내용
								• To undertake any tasks delegated by the Assistant Manager/Manager/Supervisor and

Overseas BJ team.
• To identify areas for service and procedural improvement and make recommendations
to the Assistant Manager/Manager and Supervisor.
• To participate fully in the team, taking part in regular team meetings, buzz sessions,
giving feedback and ideas to colleagues and to the Assistant Manager
/Manager/Supervisor.
• To escalate any queries or unresolved issues to Level 2/Supervisors and as advised by
the operations management, which cannot be completed within the agreed procedures.
• To handle all inquiries/issues from global customers.
• To handle complaints and feedback related to websites, products, platforms, and
services, etc.
• Strong people skills: Ability to navigate difficult situations and stay calm under pressure.
• Solutions mindset: passion to find the right solution for Customer, and resolve the issue
overcoming obstacles; good cost-efficient decision making.
• Excellent time management: ability to multi-task to solve issue for Customers, while
managing time.

모집요강

모집요강
직종 그 외 사무원
모집공고번호 E20250826010 1-1
모집인원 6명
국가 말레이시아
자격요건
  • 학력 전문대학 졸업
  • 경력 무관
  • 자격면허
  • 외국어능력 필수 영어(중) : 일상 대화 가능, 고객 응대 가능 수준
주요업무내용 • To undertake any tasks delegated by the Assistant Manager/Manager/Supervisor and
Overseas BJ team.
• To identify areas for service and procedural improvement and make recommendations
to the Assistant Manager/Manager and Supervisor.
• To participate fully in the team, taking part in regular team meetings, buzz sessions,
giving feedback and ideas to colleagues and to the Assistant Manager
/Manager/Supervisor.
• To escalate any queries or unresolved issues to Level 2/Supervisors and as advised by
the operations management, which cannot be completed within the agreed procedures.
• To handle all inquiries/issues from global customers.
• To handle complaints and feedback related to websites, products, platforms, and
services, etc.
• Strong people skills: Ability to navigate difficult situations and stay calm under pressure.
• Solutions mindset: passion to find the right solution for Customer, and resolve the issue
overcoming obstacles; good cost-efficient decision making.
• Excellent time management: ability to multi-task to solve issue for Customers, while
managing time.
그 외 자격요건 • Excellent command of spoken and written English AND Korean.
• Strong customer service skills, highly motivated team-player.
• Knowledge of digital asset exchange/trading.
• Demonstrated ability to motivate others and achieve results.
• Fast typing skills (at least 40 words per minute).
• Basic computer knowledge: MS Office, MS Outlook and Internet Explorer and others
applications like GA.
• Call center customer service-related work experience is preferred.
• Willing to work on shift rotation.
• Willing to work in Kuala Lumpur, Malaysia office. Employment Pass will be provided.
• Diploma from college or above, related to any major
모집공고 URL https://www.worldjob.or.kr/advnc/epmtLink.do?joCrtfcNo=E20250826010&joCrtfcDsp=1&joCrtfcDspSn=1&menuId=

근로조건

근로조건
급여사항(년) 3,813만원 ~ 4,660만원 ( 108,000 MYR ~ 132,000 MYR ) 계약기간 [정규직]
근무시간 40 시간 / 5일 보험가입 지원 / 건강보험
비자타입 취업비자 /33 퇴직금 미지원
가족동반 가능 숙식 미지원
항공료 미지원 휴가 16
기타 근로조건 Benefits & Perks:
• Annual Leaves
• Meal Allowance
• Yearly Performance Bonus
• Monthly Teambuilding
• Training & Wellness Subsidy
• Insurance Coverage for Employees & Dependents

근무지정보

근무지정보
구인기업 업종 기타 사무지원 서비스업
기업명 Centauri Services and Technology Sdn. Bhd.
근무지주소 Suite 20.01 28.01, Level 28, Menara Exchange 106, Lingkaran TRX, Tun Razak Exchange, 55188 Kuala Lumpur,Suite 20.01 & 28.01, Level 28, Menara Exchange 106, Lingkaran TRX, Tun Razak Exchange, 55188 Ku

접수기간/방법

접수기간/방법
모집기간
(한국시간 기준)
2025-08-26 ~ 2025-09-30
채용예정일 2025-10-06
필수서류 영문이력서
기타 제출서류
참고파일
진행방법 1차: 서류심사(이력서, 자기소개서, 증명서 등 제출서류 서면심사)
2차: 면접심사(면접 및 외국어평가를 통해 직무수행에 필요한 능력 종합 평가)
문의처 clairexmoon@kotra.or.kr ※ 이메일로 이력서 지원은 불가하며 공고 관련 문의 시 E로 시작하는 공고번호를 반드시 기재하여 주시기 바랍니다.
담당자 이재원
기타사항 ※ 본 공고와 관련한 추후 면접진행 및 채용과정, 당사자 간 합의 및 계약 사항, 그리고 해당국가 취업 관련 비자발급 여부에 대해서는 KOTRA가 책임지지 않음을 알려드리오니 착오 없으시기 바랍니다.
※ 위 기재된 채용예정일은 업체 사정상 변경 될 수 있음을 알려드립니다.
※ 업체에서 채용 결정시 공고가 조기 마감될 수 있음을 알려드립니다.